Miért szeretnék tengerimalacot?
2017. június 18. írta: Hannee

Miért szeretnék tengerimalacot?

Sziasztok!

Először is köszöntelek titeket a blogomon. Ez, amit most éppen olvastok, a legelső bejegyzésem ezen a felületen. Tulajdonképpen azért vágtam bele ebbe a blogolós-dologba, mert nagyon izgalmasnak találtam ezt az egészet, illetve hamarosan egy újabb kisállattal bővül a szobám, ugyanis lesz egy kis tengeri malacom, akiről szólni fog ez az egész blog. Mivel nem vagyok sem szakértő, sem tenyésztő, sőt, még állatorvos sem (pedig jó lenne!), így egyszerű, köznapi történeteket kerülnek majd fel ide mindenféle komolyabb szakértelem nélkül. A tapasztalataimat szeretném veletek megosztani, de a ti malacaitokról szóló sztoriaitokat is szívesen olvasom. Nem napló formájában, a kisállat szemszögéből lesznek a bejegyzések, hanem bizonyos témákról, dolgokról írok (pl. kaják, DIY, tengeri malac tartáshoz elengedhetetlen kellékek), mint a kisállat gazdija.

A jelenlegi bejegyzésünkben pedig általános kérdésekre adok választ. Többek között arról lesz szó, hogy miért döntöttem úgy, hogy beszerzek egy malacot.

Képtalálat a következőre: „tengerimalac”

(Forrás: kepguru.hu)

Mióta szeretnél tengeri malacot?

Körülbelül öt-hat éves korom óta van egy ilyen hörcsög-tengeri malac őrületem. Egy csomó osztálytársamnak, barátomnak volt, így én is szerettem volna kapni egyet.

Van más háziállatod?

Két hétéves ékszerteknősöm és egy magyar vizslám van még.

Képtalálat a következőre: „pets gif”

(Forrás: Giphy)

Honnan jött az ötlet, hogy szeretnél egy malacot?

Gyerekkorom óta ez az álmom, szóval valamikor a közeljövőben biztos beszereztem volna egyet. Egyébként pedig a tengeri malaccal rengeteg dolgot lehet csinálni: kiviheted a kertbe, megsimogathatod, néha napján fürdetheted... Ja, és megtaníthatod neki a nevét! ;)

Mennyit tudsz eddig a tengeri malacokról?

Úgy érzem, hogy nem eleget. Mármint sok internetes oldalon olvastam a malactartásról, a táplálásukról és az almozásról, de szerintem szükségem van arra, hogy élőben megtapasztaljam ezt az egészet.

Képtalálat a következőre: „kisgyerek tengerimalaccal”

(Forrás: Femina)

Izgulsz a malac miatt?

Még szép! Először lesz tengeri malacom, szóval egy baromi új szituációban kell helyt állnom. Szeretném a legjobbat a kisállatomnak, szeretnék minél többet foglalkozni vele, hiszen nagyon jó lenne, ha sokáig tudnék róla gondoskodni.

Töltesz majd fel képet a tengeri malacról?

Természetesen igen. :)

Képtalálat a következőre: „guinea pig selfie”

(Forrás: Pinterest)

Milyen nemű lesz a malac/ milyet szeretnél?

Még nem tudom, hogy milyen nemű lesz, és nekem mindegy. Nem tudnék sem a hím, sem a nőstény malacka mellett vagy ellene érvelni.

Milyen színű lesz a ketrec?

Halványkék ketrecet vettünk a kiskedvencnek. Ennek nincs semmi különösebb oka, egyszerűen csak ilyen színben találtam rá a megfelelőre. #teamblue

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://cavialand.blog.hu/api/trackback/id/tr2712603601

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása